תכנון פרישה
תכנון פרישה אפקטיבי ומקצועי יכול לחסוך עד מאות אלפי שקלים לפורש.
בואו נתאם פגישה ללא התחיבות
ביטוח חיים ובריאות
הידעת שבגיל 70 תשלום הפרמיה יכול להגיע לאלפי שקלים בחודש?!
רוצים לדעת עוד? לחצו כאן
ביטוח אלמנטרי
מה מכסה ביטוח הרכב שלי? מהו גבול אחריות? האם אני צריך בכלל ביטוח לעסק או למקצוע שלי?
קבלו הצעת מחיר ללא התחיבות
ביטוח נסיעות לחו"ל
סוף סוף הגיעה החופשה שלה חיכית כל הזמן אך האם אתה מוגן?
לרכישת ביטוח נסיעות לחצו כאן

נעים להכיר

גל שלו - סוכנות לביטוח

גל הינו סוכן ביטוח שעובד בשוק הביטוח והפיננסים קרוב ל 30 שנה, מכיר את כל סוגי הפוליסות הקיימות בשוק, נושם ביטוח ומדבר פיננסים מתמחה בתכנוני פרישה, ביטוחי פרט וחסכונות.

בעל ניסיון עשיר בכל סוגי המקרים.

גל שלו סוכנות לביטוח נפתחה ב2016 על מנת לספק שירות מתאים ויעיל לשלל לקוחותינו ולמצטרפים חדשים.

אנו בסוכנות רואים את השירות ללקוח כערך עליון, זמינות תמידית בכל מקרה ובכל זמן.

בסוכנות מספר מחלקות לטיפול בכל רצון, דרישה או בעיה בתחום הביטוח והפיננסים והכל בפיקוחו הצמוד של גל.

בסוכנות תמיד תמצאו תשובות ואוזן קשבת ביום הכי שחור או ביום הכי שמח.

אנו מתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר שאנו יכולים לתת, להציב את הלקוח בעדיפות עליונה ותמיד להיות פה בשבילכם.

תראו מה הלקוחות שלנו חושבים

לשכתסוכני1

לשכת סוכני הביטוח בישראל

החותם המקצועי של סוכני הביטוח

אמנת שירות ללקוחות

גל שלו סוכנות לביטוח 2016 בע"מ
מספר רישיון 023976897

אמנת השירות (Service Level Agreement) ללקוחות סוכן הביטוח אשר הינו חבר בלשכת סוכני הביטוח בישראל, באה לתאם ציפיות בין הלקוחות לבין סוכן הביטוח בכל הקשור לקבלת שירות מתמשך.

אמנת שירות זו נבנתה מתוך תפישה הממקמת את הלקוח במרכז העשייה ותוך אמונה כי שירות הניתן תוך אחריות, זמינות, כבוד הדדי, מקצוענות ונגישות, הוא אשר יוצר נאמנות וקשר ארוך טווח.

אמנת השירות מבוססת על חוזר השירות ללקוחות סוכנים ויועצים שפורסם ע"י הממונה על שוק ההון ביטוח וחיסכון ביום 17 בדצמבר 2012, ומביאה לידי ביטוי מענה לציפיות הלקוחות, מקבלי השירות מול סוכן הביטוח נותן השירות כדלקמן:

  1. סוכן הביטוח, בעל רישיון יתייחס ללקוחותיו בהגינות ובכבוד ויכבד את פרטיותם.
  2. סוכן הביטוח יפעל לעדכן את לקוחותיו לגבי אופן קבלת שירות ממנו, לרבות דרכי התקשרות, ימי עבודה ושעות קבלת קהל במשרדו.
  3. סוכן הביטוח ייתן מענה מתאים לצרכי לקוח, תוך שבעה ימי עסקים ממועד קבלת פניית הלקוח המבקש לתאם עמו פגישה או לשוחח איתו.
  4. סוכן הביטוח יקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותיו, יספק מענה ראשוני לכל פנייה, וימסור תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן, וכל זאת תוך שני ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.
  5. סוכן הביטוח ייתן מענה ענייני תוך זמן סביר לבקשת לקוח לקבל ולהעביר אישור או מסמך, וכן להעביר בקשה לגוף המוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר, והכול מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה.
  6. סוכן הביטוח ימסור כל מסמך הקשור ללקוח, ונמצא ברשותו על פי דין, לרבות לקוח לשעבר, וכל זאת תוך שבעה ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.
  7. סוכן הביטוח ימסור ללקוח שפנה אליו בעניין תביעה, מידע אודות זכויות הלקוח, ויביא לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה.

ביטוח עושים רק אצל סוכן ביטוח, חבר לשכה